ריאן סטוק ואמברלין ווקר כבשו לראשונה את לבה של אמריקה כשהופיעו בעונה ה-11 של תוכנית התחרות המצליחה America's Got Talent. הזוג הנועז, הידוע בהופעותיו המרגשות ולעתים קורעות הבטן, הפך במהרה לחביב המעריצים ומאז יצא לסיבוב הופעות ברחבי העולם עם מותג הבידור הייחודי שלהם.

ריאן סטוק, יליד אדמונטון, קנדה, החל את הקריירה שלו כפרפורמר בגיל צעיר של 13. עד מהרה הוא נודע בפעלולים המתריסים נגד המוות שלו, כגון בליעת חרבות ואכילת אש. אמברלין, במקור ממונטנה, הצטרפה לראיין על הבמה ב-2012 והשניים היו בלתי נפרדים מאז.

ההופעה שלהם ב-America's Got Talent כללה סדרה של פעלולים שומטי לסת, כולל ריאן בולע חרב מעוקלת עשויה קולב ואמברלין יורה חץ בוער לעבר מטרה שהוחזקה בפיו של ריאן. השופטים והקהל היו על קצה כיסאותיהם במהלך ההופעה, ובני הזוג קיבלו מחיאות כפיים סוערות ומשוב חיובי מהשופטים.

המופע שלהם בתוכנית לא היה נטול מחלוקת, שכן אחד הפעלולים שלהם השתבש במהלך הופעה חיה וריאן נדקר בטעות בחץ בוער. למרות התקלה, בני הזוג המשיכו בתוכנית וזכו לשבחים על מקצועיותם ונחישותם לסיים את המעשה.

ההתמדה שלהם השתלמה, שכן הם הגיעו לחצי הגמר של התחרות וסיימו בסופו של דבר בטופ 12. למרות שלא זכו במופע, ריאן ואמברלין צברו קהל מעריצים עצום והוזמנו להופיע בסיבוב ההופעות AGT Live באותה שנה.

מאז המופע, ריאן ואמברלין המשיכו לדחוף את גבולות הופעותיהם עם פעלולים וטריקים חדשים. הם סיירו בכל רחבי העולם, מלאס וגאס ועד אוסטרליה, והופיעו במספר רב של תוכניות טלוויזיה וספיישלים.

בנוסף להופעות המרשימות שלהם, ריאן ואמברלין ידועים גם באישיותם הארצית ובאהבתם זה לזה. בני הזוג מרבים להשתפך זה על זה בראיונות וברשתות החברתיות, ואהבתם האמיתית ותמיכתם זה בזה ניכרת בהופעותיהם.
לא כל יום ולא בכל מקום ישנה אפשרות לפגוש אטרקציות מיוחדות כאלה. לחוות חוייות חדשות ומרגשות לא פחות תוכלו בעזרת צוות הבנות בעזרת עיסוי ארוטי במרכז. כמובן שבנוגע לאקשן של סטוק ווקר אין מתחרה להם. 
בתחום הנשלט על ידי מופעי סולו, ריאן ואמברלין בולטים כזוג דינמי ומרגש. הם הוכיחו שאהבה אינה יודעת גבולות, ויחד הם ממשיכים לבדר את הקהל עם הפעלולים הנועזים והכימיה המידבקת שלהם.

ריאן ואמברלין הפכו לצמד אייקוני בעולם הבידור, והופעותיהם הייחודיות והבלתי נשכחות ביססו את מעמדם כאחד הזוגות האהובים ביותר שיצאו מ-America's Got Talent. התשוקה שלהם לאומנות שלהם ואחד לשני היא השראה אמיתית, והם ממשיכים להדהים את הקהל עם הפעלולים מתריסי המוות שלהם והנוכחות הבימתית שובת הלב שלהם.